Om psykoterapi og Hanne

Hej Hanne,

Hjælpe teksten.

På denne side "Produkt siden" skal det handle om det du tilbyder. Eks hjælp til stress.

Så er det vigtigt at bygge det op som en transformationshistorie. Ligesom din om Hanne side

Et eksempel kunne være noget om hvordan din potentielle kunde har det lige nu, hvor de er stressede. (så han/hun kan genkende sig i sig selv lige nu) Og så ellers fortælle hvordan det kunne blive i stedet. Her vil du typisk bruge overskrifter a la "Genkender du dette?", "Er du i tvivl om ...?", " Drømmer du om...?",  "leder du efter...? " osv.

Man kan sige, at hvor "om mig siden" handlede om din historie, så de kunne MÆRKE dig, hvem du er så de kan relatere til dig og MÆRKE, at du er den rette til at hjælpe dem igennem deres transformation.

Så handler denne "produkt side" mere om kunden, nogle ting de kan relatere til. Noget hvor de kan relatere og mærke at det er "stress terapi/produkt" de har brug for.

Tænk gerne transformationshistorien som noget fra A til B. De starter i A hvor de er nu og de slutter i B, når de er kommet forbi stressen.

Leder du efter en tid?